.

.

نمایشنامه کمدی: سمفونی احمق ها/محمد جواد صرامی

با صلاح دید دوست هنرمند و ارجمند جناب آقای صرامی ؛ نمایشنامه را می توانید در وبگفتار ایشان به آدرس زیر مشاهده و ملاحظه نمایید.

ضمن آن که صمیمانه از ایشان بابت اظهار لطف و محبتشان تشکر می کنم.

http://mjavadsarrami.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدجواد صرامی یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:42 ق.ظ http://mjavadsarrami.blogfa.com

سلام. خسته نباشید آقای معماری. مدتی است درخواست مجوز نمایشنامه سمفونی احمق های اینجانب زیاد شده بود در حالی که من متن را در معرض عموم نگذاشته بودم و صرفا در وبلاگم با رمز قرار داده بودم. متوجه شدم در وب شما قرار دارد. اول ممنون که در وبتان گذاشتید اما کاش قبل از آن با بنده هماهنگی می کردید. نمایشنامه های من در وبلاگم قرار دارد . اگر مایل بودین می توانید به من ایمیل بزنید من هم رمز آن ها را در اختیار می گذارم. و در صورت صلاحدید دو طرفه در وبتان قرار دهید. با کمال میل همکاری می کنم. باز از حسن نیت شما صادقانه متشکرم

جناب صرامی عزیز بابت انتشار بی اجازه از محضرتان عذرخواهی می کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد